duminică, 19 octombrie 2008

O seara...de sambata seara...de 19 oct 2008

Si...am ajuns si la concertul umanitar "PRO VIVERE DIGNUM" ("pentru o viata demna"), unde au cantat corul EDELWEISS...

...si cvartetul VOCE SPEI:

O seara...deosebita! O seara placuta! Ni..o seara in care...am revazut-o pe Naomi!(solista corului Edelweiss) O seara in care am facut muuulte poze! Si mai bune, si mai NEbune...! Dar asa devii un fotograf mai...bun, nu?

O Seara in care Stelutzza a complotat cu Armand! Da'...placut... No..sa-mi zica ea daca nu cumva a plecat...si ea de fapt stia ca DEEE FAAAPT statea in spate!

Si...nu in ultimul rand...o seara exceptionala! In care, la terminarea concertului, am plecat acasa cu familia Toncu...stand cu Alexandra pe locul din fata.....si cu centura pusa! Huh! Ce mai seara....

...EXCEPTIONALA!

...cu ceva impresionant...

Aaa...si sa nu uitam....o seara in care Razvan era in centrul secundar al atentiei: tinea cablurile cameramanului :P....

...si....o seara in care m-am intalnit cu Lavi! Iooi! Ce m-am bucurat! "Eu zic sa facem aici reuniune din Camporeea din Franta..." ;)) Mi-i dor de voi! :(

Aaaa...si..."cate fete cunoscute....da' cate necunoscute!!"

Cam asa ceva....

Aaa...si...Armand s-a tuns ;)) :P Si inca nu-i de-ajuns! Da.....
Pam-Pam!

Niciun comentariu: