vineri, 24 octombrie 2008

Mai tii minte...?

M-am pus in pat. Si-am atipit. Devreme. E vineri seara. Se stie. Dar m-am trezit. Si am ascultat....Emanuel! Si mi-am amintit....
  • ...cand era sa ramanem in tren daca nu vedeai tu scris in gara "CAMPINA" si....cand ai tipat CAMPINA ne-am indesat lucrurile scoase in bagajul cui era...numai sa nu ramana in tren!(Camporee Explo 17 iunie 2007)
  • ...cand am facut inregistrare pentru programul de Paste din Noul Grant si ai vazut ca am cantat partea aceea de sopran la sfarsit la Emmanuel si mi-ai aratat semnul de OK(12 aprilie 2008) Inca parca mai am imaginea ta in minte!
  • ...cand ti-ai facut prima aparitie in Noul Grant cu CANON-ul la un program al nostru Flori si Stele(8 decembrie 2007)
  • ...cand m-ai ajutat sa-i scriu o serie de bilete PAMANTEANULUI meu intr-un mod atat de haios si original(Tabara Explo Simon 13-20 iulie 2008) Aaa si apropo! I-a si placut ideea! Chiar mult! Trecand de faptul ca la inceput a cerut un...translator!
  • ...cand ne-am chinuit noi sa facem alto la Emanuel pentru programul de la botezul Carinei si al lui Madalin(Tabara Explo Simon 13-20 iulie 2008)
  • ...cand am "complotat" impreuna si cu Razvan sa-l tundem pe Armand (13 septembrie 2008) Si cand l-am si tuns..de buna voie si nesilit de nimeni(pana la urma)...(Coltii Chiliilor, Piatra Craiului)
  • ...cand ne-am pictat pe fata si am stat atata incat era sa pierdem trenul, dar pana la urma l-am asteptat noi pe el... Si cand se uitau asa lung oamenii din gara la noi ca mâţa-n calendar(eu...sincer...chiar ma gandeam ca ne priveau asa fiindca eram incarcati ca un pom de Craciun...)
  • ...si cand abia intram in tren cu ditamai rucsacul de m-am agatat in usa cand trebuia sa coboram (Coltii Chiliilor, 12-14 septembrie 2008)
Tu mai tii minte?...

Niciun comentariu: