joi, 23 octombrie 2008

La multi ani, sora mea mai mare!

Ne cunoastem....de mult....!...Dar de inceput am inceput sa strangem amintiri mai pline de...amintiri...de pe 17 iunie 2007...(Camporee Campina):

Dar, evident, EXPLO a legat totul!

Inca mai tin minte ca tu ai fost cea care ne-a amintit pentru ce eram in tren: ca sa mergem la .....Campina! Ca altfel....asa ramaneam noi in tren si cine stie pe unde ajungeam....

Hehe! Si inca mai tin minte cum "ne-ai tras pe sfoara" asa ca nu te-ai dat cu scripetele!

Si totusi....totul s-a pus intr-un NOD foarte strans....in tabara de la Simon din 2008! Sacul de amintiri a inceput sa se umpla si, intre timp, trebuie sa fac rost de altul ca sa nu pierd amintirile pe drum...

Si...
Am ras impreuna...

...ne-am consumat energia impreuna...


...am "plans" impreuna...

Si...si...si...TE IUBESC, SORA MEA MAI MARE!

Multi oameni intra si ies din vietile noastre de-a lungul anilor, dar numai prietenii adevarati lasa o urma in inimile noastre!
Isaia 43,4

Niciun comentariu: