luni, 9 februarie 2009

De acord cu Leapsa!

Vad ca Lucian ne provoaca la Leapsa! Dar un Leapsa mai special! Mai greu e cu alesul...si cand ai de unde-alege, si cand n-ai de unde-alege!:P
Treaba e ca....mai am ceva pana sa ma hotarasc la cea preferata...maine, sau poimaine....sau....nu stiu??...??
Una ar fi cea din tabara din vara trecuta de la Simon....in care studiam termitele...pacat ca nu le-am prins in poza:P:))

O a doua ar fi un apus de soare in Grecia, in VOURVOUROU:

Iar a treia....si nu cea din urma, 2 trandafiri in oglinda. Ei bine, nu chiar, dar asa m-am gandit sa le zic:P Sau...trandafiri gemeni? Imi place fiindca este opera mea la patrat....probabil la ea o sa ma opresc:P:

(Nu stiu daca am inteles prea bine "regula", dar avand in vedere ca sunt din nou prinsa in valtoarea scolii....daca nu-i bine, astept corectura:P)

Niciun comentariu: