marți, 27 ianuarie 2009

Sfarsit de semestru...

"Nesuferitele zile de luni." Parca asa le-as numi. Cu adaugarea de rigoare: nesuferitele zile de luni de dinaintea vacantei.
Programul de luni al clasei a 9-a F: Fizica, Matematica, Matematica, Fizica, Biologie, Engleza si T.I.C.
Bineinteles. Zi datata cu 26 ianuarie 2009. O ultima luni din semestrul intai. Deci...sfarsit de semestru...
Holul de la etajul I, de pe palierul din cladirea secundara parca plange de NEprezenta. Neprezenta. Sau absenta. Absenta celor care deja au luat vacanta. Razele palide ale soarelui strapung picaturile reci de ploaie care se agata de geamurile jilave. Testul la fizica cu subiecte de BAC. O umbra de deznadeste pe frunte. Dar am invatat ca NU prima impresie conteaza. Nu mereu. Nu intotdeauna. Si totusi. Aerul rece poate incalzeste inimi. Fereastra vesnic deschisa la inceputul orelor de fizica de luni raspandeste fiorul si inaspreste raspunsurile pe foaia pe care scrie "Test la fizica." Dar se termina cu bine. Si se poate. Si am scapat!
Ora de BIO. Exact unde voiam s-ajung. (Aaa si se poate si cu 10 la chimie!) Medii semi-incheiate. Elevi de ascultat. Colegii mei. Scumpii mei colegi. Din adorata mea clasa unita. Si-un 10, si-un 9. Sau....numai 10? In fine. Ajunge Dragos. (Facand o paranteza. Nu cred sa fi postat vreodata sentimentul placut de a sta in prima banca si de acunoaste notele si absentele colegilor. Dar o zic acum . "E minunat!") Am jucat si de asta data rolul de sufleur din prima banca. Asta numai ca Dragos sa-si recunoasca "valoarea", intr-un sfarsit. Si, in mod evident, sa concluzioneze cu modestie:"Hah! Biolog marin ma fac!" El??!! Sau eu??!! In fine. Nu stiu ce a vrut sa insemne. Probabil era o metafora. Cu siguranta.
Si ginecomastia e o boala. Cu siguranta. Inca nu stai la indoiala???
Am ras de numa-numa! Si autorul perlei.
E super!
Imi iubesc colegii. Si nesuferitele aceste zile de luni.
Si urmatoarele...

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Doamne..ce am mai ras in ora de bio=))

Ai omis perla lu Dragos...cu ,purici in palma"=))

Deci nu imi mai audc aminte de cand nu am mai ras asa:)))

Foarte tare:)
O zi minunata...in compania ...evident a colegilor:D:X