miercuri, 28 ianuarie 2009

Inapoi...in generala!

In sfarsit, dupa mii de presiuni facute de Ana "Cand mergem in generala? Cand mergem in generala??cand mergem in generala???", am ajuns si prin GENERALA.
However, ca fapt divers o spun si pe-asta: scoala generala in care am crescut este la doar vreo 3 minute de liceu. Huh! Si noi am ajuns abia dupa jumatate de an! Pfff....Dar am ajuns!
Si am intalnit profesori cu zambetul pe buze, pe care ne-am bucurat sa-i vedem si care s-au bucurat sa ne vada si care ne-au primit cu imbratisari calde!
Ufff....si s-au schimbat atatea! Parca acum mi-e dor de generala....:( De cladirea in care am ascuns atatea amintiri....


Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

Ce fete adomite..plictisite avem;)))

Oricum a meritat timpul ...amintiri frumoase... profesori dornici sa ne pupe si discute cu noi[am vb si cu profa de chimie....:X de cand asteptam eu momentu' asta :X:-"]

E minunat sa te intorci in generala si sa primesti felicitari de la niste persoane care nu mai au nicio treaba cu viata ta si totusi te apreciaza pentru ce le'ai dovedit candva:>/

Si totusi insist...Trebuia sa mergem mai demult...Dar vrand, nevrand, de acum o sa mergem ami des:P;))