vineri, 7 noiembrie 2008

Discovering...a DVD!

A fost doar o initiativa.
A fost doar o dorinta.
Am vrut doar sa ascult muzica.
Am vrut doar sa vad ce mi-a pus Stelutzza pe DVD-ul cu pozele din Mini-tabara.
Si...am dat drumul boxelor. Am dat drumul inimii. Am dat drumul cantului. Si vocii. Ca un bun explorator, care are mereu un cantec in inima!
Si...am mers mai departe...Am "rasfoit" DVD-ul. Si am dat....peste VITRALII! Am ramas uimita. Pur si Reinny (cine stie, cunoaste...Muresencele!:P) superb!
Apoi, am intrat in "PROGRAM". Era chiar ceea la ce ma asteptam! Pozele de la concertul nostru din Noul Grant (probabil din mai 2008). Concertul in timpul caruia a intrat Stelutzza cu D400-le dupa ea. De fapt, nu asta e important, ci faptul ca am vazut-o pentru prima data cu el. Parca-mi si amintesc cum trecea printre randuri si incerca sa-si faca loc prin marea de multime.
Si am redescoperit printre poze...:

O Stelutzza cu jumatate de an mai tanara
Ceva imposibil. Sau doar neverosimil.

Un zambet. De fapt, doua. (Aaa, si vad ca ajunsesem in stadiul in care uitasem de nu stiu cate ori sa cer note de la instructoare, asa incat a trebuit nu sa-mi scriu in palma, ci pe mana! Mai la vedere. Sa ma anunte si ceilalti ca am de adus note. Dar, intamplator, probabil ca si acum, in clasa a IX-a mai am adeverinta cu note pe care TREBUIA sa o dau in clasa a VIII profesorului de religie in ghiozdan...sau o aveam pana acum ceva timp ;)) )

Si...dupa cum zicea mama: Cine se tachineaza, se iubeste. Si bine zicea!
Eh...poze mai vechi.
Hihi.

Niciun comentariu: