sâmbătă, 20 februarie 2010

Si...'atat!

Te ascult. Si-atat.
Ma adancesc profund in gandurile-ti. Si-atat.
Privesc. E tot ce vreau. Si-atat.
Ma faci sa uit tot. Si-atat.
Ma ajuti sa-mi regasesc zambetul. Si-atat.
Imi dai sa beau ce aveam nevoie cel mai mult. Si-atat.
Acum, lacrimi imbibate in fericire imi mangaie obrajii. Si-atat.
Ma faci sa'nteleg ca esti tot ceea ce imi trebuia. Si-atat.
Vreau sa nu se mai termine. Si-atat.
Vreau sa nu incetez sa te ascult. Si-atat.
Glasu'ti ma apara mereu. Si-atat.
Cand taci, ma simt fara de aparare. Si-atat.
Nu pleca...si iti voi canta si eu in clipa fericirii!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Stiri Crestine.ro susține misionarii și organizațiile de misiune în mod special cele din Romania. Am ales săptămânal să prezentăm câte un misionar român, să îi sprijinim în rugăciune și să îi întrebam de nevoile lor financiare sau de altă natura, și cât avem posibilitatea să îi susținem. Vreau să vă provoc și pe voi cititorii site-ului să vă alăturați echipei Stiri Crestine.ro și să luptăm în linia a două spijinind misionarii noștri.

Rog pe cei care dețin bloguri și site-uri să ne susțină afisând banner-ul care l-am pregatit pentru acest proiect, și dacă se poate să posteze informațiile care le postam noi despre misionari.

Codul pentru bannere il gasiti aici ! Bannerul se va schimba în fiecare săptămână în mod automat.

Daca veti posta un bannerul site-ul/blog-ul dvs. va aparea pe prima pagina a site-ul nostru http://www.stiricrestine.ro la rubrica: Ne sustin! Lasati-ne un mesaj daca ati afisat bannerul.

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Gradina Eden spunea...

www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Nathanael spunea...

Foarte frumos scri! De ce ai intrerupt? Art trebui sa te apuci din nou de scris, ai talent! Bless u! Nathanael