sâmbătă, 6 decembrie 2008

Telegrama. Catre Fontainebleau...

O durere groaznica. Si o stare de euforie.
O lacrima de dor. Si un zambet optimist.
O speranta firava, dar care va muri ultima. Adica niciodata!
Un dor inexplicabil de a umbla prin nisipul fin, iar altul, de a iesi din cort in timpul ploii calde de vara. De Paris. Si de Fontainebleau. Caii o cunosteau.
O inima care canta alaturi de celelalte. Si una care plange. Fiindca e una noua.
"Ce romantic!". Si "Pur si Reinny". Muresencele o stiu. Si cei interesati.
Un Mures fericit si un Bucuresti ingustat.
Turn to the Light!
Un soare surazator pentru o puternica durere de cap. Dar cu un scop nobil: o masa de partasie.
O amintire. Un con. Un suflet de copil. Chiar doua. O simpla aruncare. Dar bine tintita. Rezultatul? Un zambet sincer. O mana "de ajutor" la un joc. Si asta fiindca era un fel de "matze-ncurcate". Si...o simpla intamplare. Sau nu? Nimic nu este-ntamplator. Sa fie oare o exceptie? Oricum, de neimaginat. Un Turn si o ploaie. Infuriata. Si caini, si pisici. Apoi, un pin. Gata! Nu mai! Ca imi dau lacrimile! STOP. Si nu uita butonul de "eject". Dar amintirea n-o arunca. Fii gata sa o rememorezi. Azi. Maine. Oricand. Atunci cand iti va fi dor. Punct. De la capt, cand mi se face dor. Adica acum. Sunt gata sa incep. oricand. Gura-mi vorbeste si singura. Ochi-mi redau si fara voie. Inima-mi canta si fara acompaniament. Dar nu e cazul. Se opresc la primul "Bon giorno, principessa!". Dar are simtul limitei. Si tace.
A tacut...

Un comentariu:

Fir de iarba spunea...

Ehe...ce as mai trimite si eu una.
Despre un cort in care veneau hainele peste mine in fiecare seara cand intram incet incet ca sa nu trezesc.
Despre niste cozi lungi la masa la care radeam de numa.
Despre deja traditionalul "Ai mancat?"
Despre un imn cantat ragusit ca sa nu zic tipat.
Despre plimabarile noastre prin Paris.
Despre un strudel cu mere.
Despre toate lucrurile frumoase.
Si....mersi ca ai fost acolo!