duminică, 21 septembrie 2008

O persoana....mai mult decat deosebita!

Am cunoscut mai demult o persoana deosebita. Aproape de sufletul meu. O persoana pe care o iubesc. Mult! O persoana pe care o consider...sora mai mare! O persoana de la care am foarte multe de invatat! O persoana creativa! O persoana amuzanta! O persoana cu care imi place sa..."complotez"...adica sa ma distrez...adica sa ii fac pe ceilalti sa zambeasca!
A-i fi ajutor...este o onoare pentru mine! Combinata cu un fel de teama...de frica de a nu se intampla sa gresesc si de a nu ii raspunde cu aceeasi creativitate...pe care o merita!
Daca s-a intamplat (si chiar s-a intamplat adesea) sa lipseasca atunci cand ma asteptam sa o intalnesc si mi-a parut atat de rau incat ceea ce s-a intamplat in acea zi nu a fost atat de imbucurator pentru mine cum ar fi fost daca s-ar fi aflat langa mine...trup si suflet...ea este!


O persoana deosebita. Si mai mult de atat! Nu am cuvinte pentru ea! Doar pot spune...ca mi-e atat de aproape de inima...!
Ea este! De fapt...noi suntem!


Cele care incercam sa facem viata celorlalti....mai zambitoare!


Sper sa nu te dezamagesc niciodata!
Cu dedicatie....pentru sora mai mare (daca imi permiti sa-ti zic asa) de la care am atat de multe de invatat....pentru Stelutzza!
Slava Cerului ca mi te-a pus in cale si ca te-am cunoscut!

Niciun comentariu: