vineri, 22 august 2008

Proiectul Ecologic - concurenta?

De ce am inceput cu proiectul ecologic care a avut loc abia joi? Intreaba-ma ca sa te-ntreb! De fapt...cred ca e primul review mai mare in care mi-am folosit gandurile, pixul si caietul si...da-i bici!
Sa incep brusc? Sa incep cu introducere? Introducere telegrafica: scurta si la obiect: proiect ecologic. 17 iulie 2008. Şimon. Despre desfasurarea taberei mai pe larg, alta data!
Gata...ii dau drumul...direct!
....Eu, cel putin, pot spune ca ma descurajam sau intristam sau pur si reinny(cine stie...cunoaste!) mi-era putin ciuda (inca oscilez intre sentimentele ce ma cuprindeau) cand ma surprindeam privind cu uimire cum altii deja isi umplusera sacii in numai 5 minute!


Bine, scuza acceptata sau nu, e oarecum firesc ca cei din fata sa para, dar DOAR sa para mai "harnici" decat noi, astia din urma! Daca ei iau totul si nu lasa nimic....:-??...a pai ce ma gandesc si eu sa fac...imi iau doza de uimire si mi-o manifest pe fata, intreband: "dar voi cum de gasiti??...!!..." si nu uit sa folosesc un ton care accentueaza faptul ca eu nu am gasit mai nimic, decat cate-o hartiuta aproape acoperita de pamant...sau mai curand NOROI. Maresc pasul si...gata! Am ajuns in fata! Si...altfel vezi lumea...de fapt, gunoaiele. Daca ma gandesc bine, nu mi-ar lipsi nimic de m-as aranja acolo...Niste cizme de cauciuc in rau, un pulover agatat in niste crengi pe cursul Şimonului...pot sa-mi construiesc si masina, iar damigeana cu benzina sau motorina (acum depinde de cum mi se pare mai profitabil, trebuie intai sa studiez piata sa vad ce se gaseste mai mult) ar fi nelipsita. Nici n-am cum sa ma plictisesc! Televizoare, cate vrei! N-o sa distingi culorile tricolorului, dar sa fim optimisti! Iar radioul...pfai! gasit in groapa...Sa stea deschis mereu ca nu degeaba se zice..."vorbesti ca radioul!"...prieteni mi-am gasit! Salamandrele! Imi face Gaby cunostinta cu ele...cica-s tare prietenoase, te lasa sa dormi singur, nu-ti intra-n cort. Si tractorul, nici el n-ar lipsi! Doar ca trebuie sa-mi fac timp sa-i caut cauciucuri...ca de! Vine pofta de cereale si legume dupa atatea fripturi de urs si lup pregatite pe gratarul imprumutat de la vecinii care afuma padurea si polueaza fonic mediul inconjurator...De carbuni...nah! fac eu rost! Doar sunt in munti..nu-i problema! M-am specializat si in sapat...acum inteleg pentru ce ma pregatea Jan... Si-apoi sa vezi cum o sa sune: "Mina Dianei"...ulala! in Bucegi! Ca nu ma satur numai cu un varf + un refugiu in muntii Piatra Craiului. Si cu aratul, stam bine, in special aici, la munte! Dar foarte bine...inclusiv pamantul a ajuns mai fertil ca in Lunca Dunarii, corect? :))
Pfff.....si lista ar putea continua....evident! lista cu bunatate de lucruri ce le gaseti la Simon!

Eu...ma sacrific pentru patrie si ma duc sa mai cotrobai prin natura sa vad ce mai ascunde...Cu bineee!!!


P.S. Ce ziceti? Veniti si voi?





Razvan si Steliana...gata pentru lupta!



Nenea Nelu...pregatea sacii pentru ultimul lor drum




Dupa terminarea proiectului......(dupa ce ne cam obosise Catalin B. :P :)) )





.....cand soarele isi facea loc printre nori:D(prin prezentare...ALCEDO!!!)

Niciun comentariu: